Contul meu
Intră în cont
Contul meu
Toate produse
Promoțiile Outlet
Promoțiile Săptămânii
Coșul meu
Gol


Întrebări frecvente

 

Contact


Telefon:

+40-259-472-286

E-mail:

info@depozituldetricouri.ro

Showroom:

Str. Dimitrie Pompeiu nr 5, Oradea, jud. Bihor

Program de lucru:

Luni-Vineri: 09:00 - 17:00

 

Când pleacă comanda?

Termenul de livrare poate varia în funcție de locația dumneavoastră: de la 48 h până la 3-5 zile lucrătoare.

Dacă există marfa pe stoc?

Verificăm și vă anunțăm în cel mai scurt timp.

În cât timp primim marfa?

Verificăm dacă există pe stoc toate produsele cerute de dumneavoastră. Dacă nu sunt se pot aduce la comandă în 3-5 zile lucrătoare.

Care sunt costurile pentru personalizare?

Costurile pentru personalizarea unui produs diferă în funcție de tehnica aleasă și de grafică. După ce vom primi grafica pe e-mail vă vom comunica prețul.

În ce format trebuie să trimit grafica?

Grafica trebuie să fie în format vectorial (.cdr, .ai, .eps, .svg).

Dacă fac o comandă pe site și doresc să personalizez produsele cum procedez?

înregistrați comanda pe site-ul www.depozituldetricouri.ro , iar la rubrica observații scrieți că doriți personalizarea produsului. Ne contactați la numărul de telefon 0259-472.286 și vă vom pune în legătură cu unul dintre colegii noștri care se ocupă de personalizarea produselor.

Care este costul de livrare?

Costul de livrare variază în funcție de greutatea coletului.

Dacă prețurile afișate pe site sunt cu TVA?

Da, prețurile produselor afișate pe site conțin TVA.

Când de expediază comenzile?

Comenzile efectuate de luni până vineri până la ora 13:00, existente în stoc vor fi trimise prin curier în aceeași zi. Comenzile efectuate de luni până vineri după ora 13:00, existente în stoc vor fi trimise prin curier în următoarea zi lucrătoare.

Care este programul de lucru?

Se lucrează de luni până vineri între orele 09:00 și 17:00.

Dacă fac o comandă mai mare pot beneficia de discount?

Da, după ce veți avea o discuție, în prealabil, cu colegii de la vânzări.

Dacă returnez un produs trebuie să plătesc?

Nu, returul nu se plătește.

Dacă returnez un produs pot să primesc banii înapoi sau trebuie să fac altă comandă?

Dacă doriți vă returnăm banii sau suma poate fi scăzută din valoarea următoarei comenzi dacă doriți să alegeți alte produse.

Ce se întâmplă dacă nu sunt la adresa menționată în momentul în care se livrează comanda?

Dacă nu veți fi găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul vă va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici a doua oară, coletul va fi returnat și vom anula comanda.

Curierul nu reușește să ia legătura cu mine, ce fac?

Ne contactați telefonic, vă vom da un număr de AWB și, pe baza acestui număr comunicat curierului veți ști unde se află comanda dumneavoastră.

Ce trebuie să fac dacă nu am găsit în colet documentele produselor?

Trebuie să notificați acest lucru prin email info@depozituldetricouri.ro sau la numărul de telefon 0259-472286 în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor.

Ce se întâmplă dacă am achitat prin bancă și curierul cere plata ramburs?

Dacă ați achitat factura prin bancă, înainte de primirea coletului, chiar dacă ați bifat ca metoda de plată - ramburs, vom lua legătura cu curierul și vom solicita anularea rambursului.

Dacă marimea tricoului comandat este mai mare de 2xl plătesc mai mult?

Da, la produsele comandate a căror mărime este mai mare de 2xl prețul crește?

Care este diferența dintre softstyle și heavy cotton?

Diferența constă în densitatea materialului: softstyle – 153 g, heavy cotton – 180 g, premium cotton – 185 g.

Pot să cumpăr doar un tricou?

Da, se poate cumpăra chiar și o bucată din produsul dorit.

Aveți tricouri imprimate cu mesaje?

Nu, mesajul sau grafica le alegeți dumneavoastră, iar noi le vom imprima.

Se pot persoanliza și alte produse?

Da, se pot personaliza tricouri, geci, șepci, umbrele, căni, pixuri, etc.

Dacă fac o comandă și nu mi se potrivește mărimea sunt obligat să o plătesc?

Nu, dacă ați comandat un produs și nu vi se potrivește mărimea puteți să renunțați la comandă.


Abonați-vă la Newsletter-ul nostru

Iți plac ofertele noastre? Înscrie-te gratuit la newsletter