Contul meu
Intră în cont
Contul meu
Toate produse
Promoțiile Outlet
Promoțiile Săptămânii
Coșul meu
Gol


Livrare

 

Contact


Telefon:

+40-259-472-286

E-mail:

info@depozituldetricouri.ro

Showroom:

Str. Dimitrie Pompeiu nr 5, Oradea, jud. Bihor

Program de lucru:

Luni-Vineri: 09:00 - 17:00

 

Cum se livreaza produsele?
Produsele comandate se livreaza în toata tara prin curierat rapid.

Cat este costul de livrare?
Costul de livrare este calculat de site-ul depozituldetricouri.ro. Acesta variaza in fuctie de greutatea coletului.

Când se proceseaza comenzile?
Comenzile înregistrate pe depozituldetricouri.ro se proceseaza în fiecare zi de Luni pâna Vineri în intervalul orar 9.00 - 17.00.
Comenzile primite în intervalul vineri ora 17:00 pâna Luni ora 09:00, precum si în zilele de Sarbatori Legale vor fi verificate si trimise dupa acest interval.

Când se expediaza comenzile?
Comenzile efectuate de Luni pâna Vineri pâna la ora 13:00, existente in stoc vor fi trimise prin curier în aceeasi zi.
Comenzile efectuate de Luni pâna Vineri dupa ora 13.00, existente in stoc vor fi trimise prin curier în urmatoarea zi lucratoare.

Comenzile pentru școli:

Termenul de livrare va fi confirmat in urma inregistrarii comenzii pe site.


În cât timp ajunge comanda?
Termenul de livrare poate varia în functie de locatia dumneavoastra: incepand de la 48 h la 3-5 zile lucratoare

Ce se întampla daca nu sunt la adresa mentionata în momentul când se livreaza comanda?
În cazurile în care nu veti fi gasit la adresa de livrare mentionata, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca livrarea nu va fi încheiata nici la a doua tentativa, coletul ne va fi returnat Si vom anula comanda.

Ce se întâmpla daca data de livrare estimata a trecut si înca nu am primit comanda mea?
Daca nu ati primit comanda va rog sa semnalati acest lucru la numarul de telefon 0259-472 286 sau prin e-mail la info@depozituldetricouri.ro

Ce trebuie sa Stiu când platesc ramburs la ridicarea coletului?
În cazul livrarii prin metoda de plata ramburs, plata se face în lei, integral, catre comisionarul care efectueaza livrarea. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii a comenzii. Nu se percep alte taxe.

Nu am gasit în colet documentele produselor. Ce trebuie sa fac?
Produsele ambalate corespunzator vor fi expediate împreuna cu documente aferente, daca este cazul.
Trebuie sa ne notificati prin email info@depozituldetricouri.ro sau la numarul de telefon 0259-472 286 , absenta oricaruia dintre aceste documente în termen de 48h de la receptionarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.




Abonați-vă la Newsletter-ul nostru

Iți plac ofertele noastre? Înscrie-te gratuit la newsletter